Lastar Hendingar

Maridalen

  • Denne hending er over.

“… mest vellydende som er sluppet innen jazz i Norge” – Jazznytt

Ut av den varme klangen av kontrabass, saksofon og trompet, dyrkar Maridalen lyden av det akustiske. Trioen hentar namnet sitt frå det naturskjønne dalføret like nord for Oslo sentrum, og musikken dei spelar ser ut til å likna landskapet sjølv. Dei levande tonane snor seg søkande avgarde – som den sprokne asfalten, og dei mange stiane, som snirklar seg innover dalen.

Maridalen utforskar korleis instrument med enkeltstemmer kan utfylla og komplimentera kvarandre – utan dei klangane som akkordinstrument kan skapa med fleire tonar åleine. Resultatet er Maridalen sitt minimalistiske, jordnære og lettbeinte uttrykk.

Den kritikarrosa trioen – med Anders Hefre på saksofon og klarinett, Jonas Kilmork Vemøy på trompet, og Andreas Rødland Haga på kontrabass – har hausta eit utal flotte omtalar. Aftenposten plasserte debutalbumet “Maridalen” på lista over “Årets beste norske”, og engelske MOJO Magazine gav den plass på “Jazz Albums of The Year”. Ifølgje All About Jazz er dei med sitt siste album framleis på rett spor: “… med oppfølgjaren Bortenfor, har dei den ultra-kule frekkheita til å overgå seg sjølv.”

 

Medverkande:

Anders Hefre – saksofon og klarinett

Jonas Kilmork Vemøy – trompet

Andreas Rødland Haga – kontrabass

Erland Dahlen – trommer

 

English

“… greatest sounding jazz to be released in Norway” – Jazznytt

Out of the warm timbres of the double bass, the saxophone and the trumpet, Maridalen cultivates their acoustic sound. The trio’s name is derived from a scenic valley just north of Oslo’s city center, and their music seems to be akin to that very landscape. Their lively tones move through the surroundings – like the cracked asphalt roads, and the myriads of trails, winding throughout Maridalen itself. 

Maridalen explores how instruments playing singular tones can complement each other, without relying on harmonies chordal instruments adds to the mix. The result makes for a minimalistic and delicate, wonderfully muted expression. According to All About Jazz, they still seem to be on the right track with their newest album: … with their follow-up record Bortenfor, they have the ultra-cool audacity to go one better this time.”